сряда, 6 октомври 2010 г.

Две калинки, като балеринки....

Случи се така, че един слънчев септемврийски ден телефонът ми звънна. Чух гласа на приятелка, която живее в Дубаи ! Беше си дошла за седмица във Варна. Когато преди време ми беше споменала, че има вероятност да си дойде за втори път тази година в България поиска да й направя нещо за спомен. Когато го гледа, да й напомня за мен, а ако можело и да е червено.....
Така се появи този неопределен вид червено цвете в саксия и тази калинка, която има малко странен поглед, да не кажа намръщен, но на живо е далеч по-симпатична :)
Когато ги получи, много се зарадва и каза, че идеално ще паснат на интериора в новото им жилище.
Обичам те, Любе ! Нямам търпение да си дойдеш пак, но за повече време :)





Скоро тази калинка имаше и компания, но тя беше изненада за моята приятелка в София. Понеже се майтапим, че е ВИП, затова и трябваше да има такъв елемент в нейната картичка. Капака беше копчето, което случайно намерих вкъщи от старото яке на мъжа ми. Пише Hugo Boss. Хюго го прикрих с панделката, за да остане само Бос-а :) Към тази много важна калинка направих и първият си мак. Всичко е отново в червено, защото е любимият й цвят.





3 коментара:

  1. Мерси, мила Вени :)

    Всеки ден си я гледам и ми напомня за теб!

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
  3. Радвам се :) Дано ти донесе и късмет тази седемточкова калинка:)

    ОтговорИзтриване