събота, 9 април 2011 г.

Кълве ли рибата, кълве ли? :)

Трябваше да направя картичка за 50 годишен юбилей на мъж. Както винаги все разпитвам за някаква лична информация, за да мога да използвам това, когато правя картичката. Така някак и самата тя ще стане по лична, а не просто някаква картичка подарена за поредният повод. Когато ми казаха, че е запален рибар, не ми трябваше друго :) Ако сте разглеждали първите ми картички, знаете че вече съм правила нещо подобно. Докато се чудех къде да сложа числото 50, то се развяваше гордо на флагчето на лодката, а на кукичката се бе хванала поредната рибка. Едвам опазих жабата от Марти (синът ми). Искаше да си играе с нея и голямо квакане падаше около мен, докато сглабях картичката :) Лодката е от кафяв и бял фоам, мачтата е от дървено шишче. Въдицата също е от шишче, но боядисано с черен лак. Водачите на пръчката са от телчетата на пликчета Фино, а кордата......истинска корда :) Както и кукичките. Вързани са си с истински рибарски възли (няма да забравя изумлението на един от получатлеите на рибарска картичка - беше изненадан как наистина възлите били рибарски :) Е няма да се излагаме сега, професионалисти ли сме или какво. Между другото много обичам да ходя на риба, някак успокояващо е, макар за някои да е скучно занимание :) ) Основата и вълните са от Core'dinations картони. Когато за пореден път посетих едно рибарско магазинче близо до вкъщи и поисках 4 кукички от най-малките отново ме попитаха: "За речен или за морски риболов?". Аз отвърнах:"За картичка ми трябват, ще правя малка въдица с връзка от три хванати рибки - за рибар :)" Тогава момчето вдигна глава и каза:"А-а-а, вие ли сте " хахаххахаа Че кой друг ще има такива искания. Как не ме запомни този човек не знам, за 4ти път ходех там и все ме питаше дали куките са за морски или речен риболов :)  Ето сега и самата картичка за юбиляра :) Дано му хареса и "На слука" в неговото спокойно занимание :)




1 коментар: