събота, 28 януари 2012 г.

Отново рожден ден :)

Това са най-честите поводи за картички  :) Един път в годината е и все пак толкова чест като повод за празнуване, когато се натрупат много рождени дни :)
От много време имам тези пеперудени хартии, но все не събирах смелост да срежа, защото картоните са двустранни и все нещо не можех да използвам.


 Но за тази картичка най-после успех да стигна до край с ножицата и резултата ми хареса. На живо цветовете са още по-наситени и живи, но какво и да снимах не можех да докарам реалните цветове, а и броката който добавих ми пречеше с отблясъците си :)




Ще покажа тази картичка в две предизвикателства:


Забавлятелство Трето:"Рожден ден, празнувам аз..."



Картичкофурийско предизвикателство № 101 "Картичка в ментов цвят"




5 коментара:

  1. Много ми харесва резултата! Картичката е бляскаща, празнична, загадъчна - просто е перфектна! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  2. Тези хартии са просто великолепни! А картичката, която си направила с част от тях е просто прекрасна! Хареса ми и идеята за канапчето и пеперудите, много й отива!

    ОтговорИзтриване
  3. Много ми харесва тази картичка - и цветовете, и пеперудите са перфектни. Харесва ми и как си оформила вътрешната част. Браво!

    ОтговорИзтриване
  4. Много е готинка и ефектна! Успех!:)

    ОтговорИзтриване