неделя, 8 юли 2012 г.

Варненски пясък за дубаиския плаж :)

Преди няколко дни се видях с моя приятелка, която от много години живее в Дубаи. Идва си почти всяка година за по седмица-две и тази година пак се видяхме за малко. Разбира се времето никога не стига да се наприказваме и да споделим какво се е е случило през изминалата година от последната ни среща, но винаги си разменяме подаръци и нещо за спомен. Този път исках да й направя подарък, защото на 14 юли има рожден ден. Макар че вече отдавна ще се е прибрала и няма да празнуваме заедно реших да й подаря нещо предварително. Взех й шал в така модерния напоследък коралов цвят. Шала е голям и ще има много приложения за горещите дубаиски дни и нощи :) Подарих й и една гривна, която да отива на синьо-зелените й очи. Чудя се как успява да запази бялата си кожа при парещото слънце там :) И не на последно място по важност разбира се поредната картичка, която от една страна трябваше да е за рождения ден и все пак да не е с поздравление за него, защото още не беше дошъл денят. Така и така бях почнала лятно-морската тематика със следващата картичка, която ще ви покажа, продължих по същата тема. Не ходя на плаж - вероятно странно за вас, както и за моите познати, макар морето да ми е на една крачка. Помолих колежката ми да ми донесе малко пясък, когато ходи до плажа. Мисията беше изпълнена и започнах да действам по плана, който беше в главата ми. Исках да има пясък от варненския плаж - нещо като спомен от тук, когато се прибере с Дубаи.
Идеята ми беше да направя едно голямо слънце с шейкър елемент, малко канапчета, миди, това-онова....Люба - така се казва моята приятелка е много слънчево момиче, когато се усмихне очите й сякаш искрят. Исках тази слънчева картичка да се получи добре. За моя радост нещата се наредиха както в главата ми така да се каже и съм много доволна от резултата. Макар да не се вижда на пръв поглед мрежата и частта от кокосова обвивка наподобяват кораб с половин корпус така да се каже.....претърпял корабокрушение :) След като наредих елементите отгоре не се вижда толкова ясно както в началото, затова  ви уведомявам за тази ма - а - а - а - лка подробност :) 
Сега ще ви покажа картичката, снимана заедно с гривната и шала. в интерес на истината се опасявах дали ще й допадне цвета на шала, но се оказа че имала нужда от такъв цветен акцент, защото си купила обувки в същия цвят :)








Весело лято, шоколадов загар и много усмивки ви пожелавам :)

3 коментара:

  1. Много ми хареса, а и се допълва идеално с останалата част от подаръка :).

    ОтговорИзтриване
  2. Много симпатична картичка, с много символика! И подаръкът е чудесен - в крак с времето ;)
    А приятелката ти мисля, че я познавам и аз (е, само виртуално, но все пак)...светът е много малък.
    Красиво лято ти пожелавам, пък било то и без ходене на плаж :)

    ОтговорИзтриване
  3. Светът е малък наистина :) А виртуалният свят ни събира с хора, които иначе не бихме срещнали :) И аз я познавах виртуално, после вероятно заради това че и тя е от Варна се запознахме и реално :)
    Весело и слънчево лято желая и на теб :)

    ОтговорИзтриване