понеделник, 8 октомври 2012 г.

Две в едно :)

Трябваше да направя картичка за човек, който обича риболова и фотографията. В предишен проект бях използвала истинска фото-лента и веднага реших, че и сега ще използвам този елемент. Относно риболовната тематика реших да посетя рибарски магазин и да избера нещо истинско, но още не знаех какво точно - мислех си за някоя блесна, или да взема изкуствена муха, която да закача на въдичка, която щях да направя с макар,а корда и всичко както си трябва (правила съм вече две такива въдички). В крайна сметка се спрях на истински воблер. Първо мислех да махна куките, но после се отказах и ги затъпих. Мрежата си е истинска, от едни играчки на сина ми (поредната прибрана уж непотребна вещ, която си намира приложение в някои проект :)), канапче с възелчета, малко копчета и готово. Опитах се да предам визията на картинката на рибаря като снимка - част от фотографска лента - затова направих краищата така.
Това е в общи линии - тази картичка бързо стана, няма кой знае какви сложни техники и не е много претрупана, но ми харесва как стана.

Когато бях в рибарския магазин и избирах основният елемент за проекта - продавачът ми предлага различни модели на малки рибарски принадлежности и обяснява предимства и недостатъци, а аз му казах че ми трябва определен цвят. Не мога да ви опиша погледа му - вероятно ме е помислил за луда хахаха Но след като му казах че искам точно това цветово съчетание , което виждате вие, защото ми трябва за картичка за рибар, си призна че се е чудил защо ги избирам по цветове и сега всичко му се изяснило.

Вижте и вие цялостната визия на този проект.

1 коментар: