четвъртък, 18 юли 2013 г.

Цветен поздрав

Бърз поздрав за една дама по случай нейният рожден ден. Като ме знаете колко се туткам докато намеря подходящият цвят картон, после хартия, елементи, кое как да сложа...сещайте се колко бързо съм я направила :) В интерес на истината по моите стандарти наистина бързо я направих - около 2 -3 часа, но като се има предвид че се мотах много с дантелата и вътре с пеперудата ми е простено :) Отдавна не бях правила този тип цветя и тук ми харесва как стоят. ОТ остатъка на дизайнерската хартия изрязах листата и ги поставих около цветята - така стана малко 3D ефект и с листата. Надписа направих с печат и ембосинг пудра пак върху част от кафявата хартия, която остана след изрязването на листата. Минах малката пеперуда в брокатено лепило, добавих перли и големи бели тичинки и готово :) Като се има предвид как трудно овладявам желанието си да слагам още едно нещо, после още едно....и последно.....още едно.....това направо си е изчистена картичка :):):) 


Дантелата е направена по начина, който ви бях показала в този импровизиран урок. В този случай обаче нямах подходящ цвят ембосинг пудра затова съвсем импровизирах :) Оцветих дантелата с подходящо мастило. След това посипах с прозрачна ембосинг пудра и изсуших. И така става - стига разбира се основната дантела да е бяла и да поеме цвета на мастилото :) Пеперудата направих от две части, покрити с акрилна боя в два цвята, които да подхождат на вътрешната част. След това покрих с кракле и втрих в пукнатините черна боя. Две матови перли и тук за акцент:) На живо пеперудата се получи доста интересна.



Тези....да ги наречем хризантеми, отиват в предизвикателството на Bearkis - Картичкофурийско предизвикателство 177 "Лятна градина"

1 коментар: