петък, 4 октомври 2013 г.

Есенни страсти

Завърнах се :) След дълго отсъствие, двуседмична отпуска и обиколка из Европейските страни се появявам с две слънчогледови картички, които са моето вдъхновение в предизвикателството, което зададох в Картичкофурии. Едната е за рожден ден, а другата правих за сватба, при която слънчогледа беше основен елемент в украсата и цялостното излъчване на сватбата :) Няма да ви натоварвам с много обяснения - и на пръв поглед се вижда кое как е направено, няма много тайни за разкриване :) 
Жълъдчетата на тази картичка са истински. Шевовете също - направени на ръка. Не ми се вади машината и макар да ми отнема повече време първо да си дупча дупките с игла и после да минавам с конеца, така ми харесва :) Малко квилинг, топъл ембосинг, дистрес и готово :) Като се има предвид че тази гама не ми е много любима, много ми хареса как стана :) Във вътрешната част има джобче за паричен подарък.

Това е сватбената картичка, на която направих и кутия. Капака е декориран със салфетка обработена с кракле и боя в пукнатините. Обрах малко от сухата украса от вкъщи, която събирам от разни букети, които получавам :) Нямаше как да не ползвам оранжевите пръчици (или каквото е там) и  нежните листенца точно тук - пасват си идеално :) Дантелена салфетка, зебло и дизайнерската хартия допълват картинката. Колата е повдигната на 3D квадратчета, а на прозорчето съм сложила прозрачна плака от кутията на един парфюм, за да е като истински прозорец :) Колата напуках с Ranger ефекта. 




Няма коментари:

Публикуване на коментар