неделя, 27 октомври 2013 г.

Сватбено...


При мен отново настана сезона на сватбите. Аз самата съм на сватба на 9.11, а още не съм си направила картичката за повода, защото преди това има доста други поводи :) Тази картичка, която сега е обект на описание се роди след доста предварителна подготовка. Селекцията на подходящите снимки беше дълга и прецизна, защото за всяка от тях имаше причина да е там. Цветовата гама беше определена - основно бяло и червено. Тук е момента да си призная за страха да не заприлича на мартеница, но мисля че се справих с тази опасност :) Лицевата снимка е на една двойка в Париж - без съмнение романтичен град :) Това е желана дестинация от младоженците, затова и на заден план се вижда Айфеловата кула :) Дантелата на картичката е обработена с червена ембосинг пудра - измислица от мен, за която преди съм ви разказвала, но така винаги имам под ръка дантела в цвят, който ми трябва :) Оцветих я, защото оригинално беше бяла и много се сливаше с основата, а когато я потъмних малко с червено мастило не ми хареса резултата. Реално дантелената част е съставена от две части дантела разположени една срещу друга, а мястото където се съединяват е прикрито с червена сатенена лента. Младоженците са повдигнати на обемни квадратчета, а розите, иглата и перлите са допълнение към цялостната визия. 

По искане на поръчителката картичката е easel-card. Във вътрешната част има още послания. Снимките са малки - около 4 на 4 см. Обработих ги на компютъра, за да са черно бели, като идеята беше във всяка да има само по един червен елемент. Искахме да запазим това черно бяло излъчване на цялата картичка, за да не става цветно и някак да се разпилее идеята. Първата снимка е много забавна и тя изразява момента, когато мъжът е отнесъл жената признавайки чувствата си и двамата са вече заедно :) Втората снимка е на осъзнатата любов един към друг - моменти на блаженство и еуфория на чувствата :) Третата и четвъртата снимка може да ви се виждат нелогично подредени - и аз внимавах да не ги разменя, но в нашият случай следват нещата както се случват при нашето семейство. Те вече имат детенце, а сега правят своя нов семеен дом :) При количката дрънкалката е оцветена с червен брокат, а на последната снимка по храстите съм направила червени точки с броката все едно има рози. 


 И тези снимки са повдигнати на обемни квадратчета. Вътрешната част на картичката, където вече стигаме до паричния подарък и полето за писане на послание към младоженците вероятно може да ви учуди с декорацията си, но едва ли сте забравили че от време на време имам съчетание на разни теми с народните танци. Младоженците танцуват в школа за народни танци и затова вътре има закачка с темата. Имах под ръка подходяща шевица, която да отива на цялостния облик на картичката, а на мястото за пари сложих една малка картинка на двойка в народни носии. Не я оцветих умишлено, за да остане всичко черно бяло с контраст на червеното. Ами това е, благодаря на всеки, който ме е изчел... ако въобще е стигнал до края :) 



2 коментара:

  1. Здравей!Изчетох те, не се съмнявай и никак не съжалявам:)То аз си зная от преди, че при теб винаги намирам нещо интересно:) В картичката , както винаги, има много силно внушение, поднесено красиво и стилно!Беше удоволствие за мен и ще си призная, копирах я в архива с вдъхновения ! Поздрав! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти за милите думи, Лара :)

    ОтговорИзтриване