неделя, 12 декември 2010 г.

Празниците идват....

Едва ли е изненадващо, че продължавам с Коледната и Новогодишна тема.
Ще участвам в предизвикателството на Елшите, защото така или иначе все слагам навсякъде ембосинг. Това е заразна техника :) Започнеш ли веднъж, просто не можеш да се спреш. А когато видиш как пудрата се топи и сменя цвета си....прекрасно е :) Имам и две елхички  и за Картичкофурии :)
















И една картичка с червени и златни панделки за предизвикателство 45 на Картичкофурии





8 коментара:

  1. Прекрасни са всичкире:)))Първата много нежна и красива:))))

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесни са всичките, бляскави и празнични!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесни картички правиш :))) заповядай да участваш и при мен на адрес http://maistoriikite-na-petinka.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  4. Много, много оригинални картички! Впечатлена съм!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Вени, сега открих твоя блог :) и разгледах публикациите ти. Впечатлена съм от всичките ти картички, цветенца, кутийки :) много красиви и изпипани.

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви за оценката :)
    Означава много за мен.
    Всичко започна на майтап, но наистина много се радвам, когато ми кажат че съм накарала непознати за мен хора да се усмихнат, когато са получили моя картичка :)
    Весели празници и много позитивни емоции ви пожелавам на всички :)

    ОтговорИзтриване