четвъртък, 23 декември 2010 г.

Няколко картички за подарък

Имах поръчка от моя приятелка за 5 картички, с които да зарадва близки и роднини. 4 от тях съм показала в предна публикация, а тази с елхата е последната от серията за нея. Елхата направих от чистачки за лули - много сладка и ефектна стана. Снежния човек е покрив с натрошеното кадифе - бяло, шапката е с червено а шала е в кадифено зелено. На шапката му разбира се има малко звънче, което закачливо и весело подрънква, когато раздвижиш картичката. Използвала съм Глоси ефекта при носа му и птичките - много хубаво се получи. Секретното отваряне на картичката изненада приятелката ми, надявам се да изненада приятно и човека, който я получи :)












Следващата картичка направих за Коледното парти на Сдружение "Зачатие". Единственото изискване беше да присъства логото на сружението. Понеже тогава бях в периода на квилинг коледните звезди - ето и резултата:



Много са я харесали, а факта, че съм накарала доста хора да се усмихнат и са се изненадали приятно ме прави щастлива :)



Следващата картичка е за рожден ден на момиче. Знаех че обича да пътува и тематиката трябваше да е в тази насока. Веднага в съзнанието ми изникна глобус, земното кълбо, куфари....Реших самата картичка да е като плосък глобус, като лицето и гърба на картичката са двете полукълба. Разбира се не се размина без ембосинг пудри, любимият глоси ефект, брокат и скоро закупените кристални пеперуди :) Ето какво се получи накрая :)










4 коментара:

  1. Всичките са страхотни! Весела Коледа!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Маги !
    Весела Коледа и щастлива Нова Година ти пожелавам :)
    Много поводи за усмивки, приятни изненади и позитивни емоции !

    ОтговорИзтриване
  3. Последната е много красива! Весела Коледа!

    ОтговорИзтриване
  4. Добре дошли при Картичкофурии. Вие сте една от нашите дебютантки в Картичкофурийски дебют-12

    ОтговорИзтриване