понеделник, 23 май 2011 г.

Блатен рожден ден :)

Това е поздрав за една девойка от нейните две приятелки (затова и жабките са три). Животинките не са подбрани случайно - момичето колекционира жаби :) Огледалото, което ще видите по снимките, също не е случайно. Освен страстта си към жабите, тя много обича да се оглежда и да позира :) Докато чете поздрава за своя рожден ден, отново ще има шанс да се погледне в огледалото :) Реших да направя картичката по този начин, за да има обем, да не е в една плоскост. Така бях направила преди време поляната с овцете, ако си спомняте :) Използвах и акордеон елемент зад флагчетата с поздрава, затова мисля да включа това жабешко трио в 67-то картичкофурийско предизвикателство - Картичка с акордеон елемент.
Вътрешната част, там където е огледалото и мястото за поздрав съм я направила с два цвята мастило на Тим Холц и напръсках с малко вода, след което изсуших със сешоар. Много ми харесва този ефект, а и ми се връзва с блатната тема - нали навсякъде има вода, нека и тук да има следи от нея :)
Слънчева и усмихната седмица на всички !







3 коментара:

  1. Невероятно красиво блато и много празнично украсено! Харесва ми този нестандартен начин за поздрав! Много е идейно! Поздравления и успех!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно! Приятелката ще е очарована и поразена от ефекта на картичката! Успех!

    ОтговорИзтриване
  3. Много сладко трио! Благодаря ти за участието!

    ОтговорИзтриване