неделя, 11 март 2012 г.

Бърза картичка от прибрани стари материали :)


С моят син бяхме решили да направим картичка - поздрав за празника на Жената за учителката му - Еми от детската градина. Отлагах направата на картичката, защото бях много заета в работата си, а вечер когато се прибера започват домакинските задължения и нямаше време. На 7-ми март вечерта трябваше да направя бърза картичка, защото в последният момент нямах време да обмислям и да изпипвам нещата както съм свикнала. Нямаше време да ползвам разни брокати, които да съхнат или ембосване, което пак ми заема от времето за направата на една картичка. Извадих си всички прибрани "боклуци" и започнах да разглеждам тези съкровища. Нищо не се изхвърля при мен. Дори от най-малката изрезка след това правя пеперуда или цвете с някой пънч. Ако пък направя повече елементи с перфораторите пак ги прибирам за някой следващ проект. Ако направя грешка с някой картон при рязането или с дизайнерска хартия отново прибирам в плика с изрезките, да чакат своя звезден момент, когато ще са в основата на поредната картичка. При тази картичка, която сега ще ви покажа всичко е от такива "непотребни остатъци". Надписа е от подарена картичка преди години, която бях прибрала точно с идеята да използвам части от нея в мои проекти, когато бързо трябва да скалъпя нещо и няма да имам време да разпечатвам надписи примерно. Основата е неправилно перфорирана с пънча, бях объркала навремето и направих перфорацията от страната на цветята, но все пак прибрах в плика с изрезките. Всички елементи са от непотребни картони и хартии или части от кутийки на парфюми. 
Мартин сам я надписа и беше много щастлив, че пишел писмо на Еми :)
Изненадата беше голяма и учителката много се зарадва от този жест на внимание.
Заради използването основно на остатъци и разни неща, които не съм прибирала с идеята да се използват все някога, мисля да покажа тази картичка в Картичкофурийско предизвикателство № 106 Използвай пак или "Recycling"








3 коментара:

  1. Все едно аз съм го писала това :)
    И моя Мартин държи сам да се подписва на картичките. И ние редовно правим бързи картички за любимата учителка с повод и без повод. Вашата картичка се е получила много красива и изобщо не личи, че е от подръчни материали.

    ОтговорИзтриване
  2. Много добро хрумване! И моите чавета надписват сами картичките за учителките в детската и в училище... докато не разбрахме, че учителката в училище не харесва картички, а иска ваучър. ;)Благодаря, че участва в предизвикателството! Изпълва ми се душата, като чета колко много хора не "генерират отпадъци" ;), а създават нещо ново и красиво.

    ОтговорИзтриване
  3. лошо говори това за учителките с ваучерите :)
    Важен е жеста както се казва, но.....явно те си знаят интереса :) Иначе картичката много се хареса на нашата учителка, макар че наистина нямах време да я изпипам и да направя нещо по-сложно :) Това което каз ами напомня за еидн случай, учителка се сърдеше че има сребро за подарък, а не злато :) При нея и метала имаше значение :)

    ОтговорИзтриване