неделя, 11 март 2012 г.

Усещане за жена и още нещо :)


Трябваше да направя картичка за 33-тия рожден ден на една дама, но не трябваше да има и намек за числото 33 или рожден ден. Разбира се веднага попитах за нещо конкретно като интереси или любими цветове. Казаха ми че обича лилаво и червено, пада си по парфюми, червила и обувки. Женски неща с една дума :) Понеже имах тестер на един парфюм и капачето беше розови реших да се спра на лилавото като цвят с който да работя :) Червилото също е истинско - тестер на Аvon, даде ми го моята колежка, за да го използвам за картичката :) Обувката направих от картон и покрих с Ranger. Отдавна бях хвърлила око на тази дантела, която съм взела за друг проект, който тепърва ще започвам - за сватбата на моя колежка и реших да направя цвете от нея. Копчето по средата е от една блуза, която съсипах но взех всичко възможно от нея, което може да се ползва :) Основата е от дизайнерските картони, които мноооооого ми харесват, но сърцето ми се къса, когато трябва да ги режа. Двустранни са и винаги трябва да се лиша от едната страна, но няма как. В случая съм използвала този вид, който си взех преди време от магазинчето на Грета:
Малко мъниста от мартеници по иглата и стъклена лилава пеперуда завършват визията на моята женска картичка. Подчертах шарките в единият край с лилав брокат и цялостният изглед стана някак още по-изискан и женски.
След като я направих вчера видях че мога да я покажа в Картичкофурийско предизвикателство № 107 - "Пролет, перли и дантела" , защото се оказа че има всичко, което се изисква-поне така си мисля. Дори и да не отговаря на условията се надявам да ви хареса, защото на мен много, много ми допада крайният резултат, а сега с нетърпение ще чакам реакции от получателката.








2 коментара:

  1. Леле колко "женска" картичка, много ми харесва! Елементите са супер сладки и мънички :) Справила си се повече от чудесно!

    ОтговорИзтриване